АҚШ-та 2019 жылғы жаңа J.D. Power Initial Quality Study (IQS) автокөліктерінің сапасын зерттеу нәтижелері жарияланды. Kia бесінші жыл қатарынан көпшілік сегменттің барлық брендтері арасында осы беделді рейтингтің көшін бастап келеді. АҚШ-тағы Kia автокөліктерінің иелері сатып алғаннан кейінгі алғашқы 90 күн ішінде сапа мәселелері бойынша хабарласқандардың ішінде ең аз екенін атап өтті. Өткен жылы марка өнімдерінің сапа көрсеткіштері 2 тармаққа жақсарды және сатылған 100 автокөлікке сапа мәселелері бойынша жүгінген тұтынушылардың саны 70 болды. Барлық автокөлік брендтерінің арасындағы орташа көрсеткіш, оның ішінде премиалды брендтер, 100 автокөлікке 93 ақауы бар автокөлікті құрайды.
Марканың жетістігінде төрт модель маңызды рөл атқарды, олар өз сегменттерінде рейтингке ие болды және автокөлік индустриясы бойынша абсолютті рейтингтің алғашқы ондығына кірді – бұл нәтижеге басқа бірде-бір бренд қол жеткізе алмады. Rio шағын моделі «шағын автокөліктер» сегментінде, Forte седаны (бірқатар нарықтарда Cerato немесе K3 ретінде ұсынылған) – «шағын автокөліктер» сегментінде, Kia Sportage – «шағын кроссоверлер» сегментінде, ал Sedona (бірқатар нарықтарда Carnival ретінде ұсынылған) – «Минивэн» сегментінде ең үздік деп танылды.
«J.D. Power Initial Quality Study сапа рейтингісінде көптеген сегменттің барлық маркалары арасында ең болмаса, бір рет үздік болу – үлкен құрмет. Ал Kia-ның бес жыл қатарынан жетекші орынға ие болу фактісі – бұл марканың өз өнімнің сапасын және клиенттердің қанағаттану дәрежесін арттыруға қатысты тынбай еңбек етіп, күш салуының растамасы екені сөзсіз, - деп зерттеу нәтижелеріне Kia Motors America операциялық директоры және атқарушы вице-президенті Майкл Коул (Michael Cole) түсініктеме берді. – Біздің төрт моделіміз өз сегментінде жеңімпаз атанды. Және бұл біз әрдайым ұстанатын барынша күш салу стратегиясының арқасында бүгінгі күні Kia-да әлемдік өлшемдер бойынша ең үздік сапа деңгейіне ие толыққанды модельдік қатар қалыптасқандығының тамаша көрінісі».
Бұл жолы жыл сайынғы зерттеуге 76 256 респондент – 26 нарық сегментіне жататын 257 түрлі модельдегі автокөлік иелері қатысты. Олар зерттеу кезеңінде қозғалтқыш пен трансмиссия жұмысына қатысты шағымдар туындаған автокөлікті пайдалануына қанағаттану деңгейі туралы, сондай-ақ автокөлік сапасына байланысты әртүрлі мәселелер бойынша берілген өтініштер туралы сұрақтарға жауап берді.
Kia-ның ақпараттық желісі
Сату бөлімінің жұмыс кестесі:
Дс-Жм 09:00-21:00
Сб-Жс және мереке күндері 09:00-19:00
Сервис орталығының жұмыс кестесі:
Дс-Жм 09:00-21: 00
Сб-Жс және мереке күндері 09:00-19:00
Эл.пошта мекенжайы
Kia әлеуметтік желілерде
Официальный дилерский центр Kia – Allur Landing ведет деятельность на территории PК в соответствии с законодательством РК. Реализуемые товары доступны к получению на территории РК. Мониторинг потребительского поведения субъектов, находящихся за пределами РК, не ведется. Информация о соответствующих моделях и комплектациях и их наличии, ценах, возможных выгодах и условиях приобретения доступна у дилеров Кia в РК. Товар сертифицирован. Не является публичной офертой.
© 2024 ТОО «Allur Motor Qazaqstan»